Flintlås utan gnist (Munnladning)

av KIRA, fredag 17. oktober 2014, kl. 07:00 (1128 dager siden)

Har fått tak i eit flintlåsgever,i god stand, men får ikkje antydning til gnist.Har lest på forum,til øyet blei stort å vått, og sett på vidioer, og finner ut at vinkler og avstander til flint og kruttpanneer er o.k.Slagstålet blir oppskrapt med furer etter flinten, kan den vere for myk? Eg kann ingen ting om herding, men leser om det på forumet. Når ein ikkje kan engelsk, i tillegg, er ein hjelpelaus. Spørsmålet er då om nokon kan hjelpe meg med herding?. Ellers takk for eit veldig intressant forum, og berre hyggelige folk.

Personlig bilde

Flintlås utan gnist

av jæger justnæs @, Kristiansand, fredag 17. oktober 2014, kl. 07:24 (1128 dager siden) @ KIRA

Det høres ut som at herdinga er slitt, ja. Har liten erfaring med oppherding selv men det gjør nok susen. Merk deg at fengstålet kan være byttet og av klein kvalitet. Er det et replikavåpen eller originalt? Et bilde blir satt stor pris på :-)

Flintlås utan gnist

av KIRA, fredag 17. oktober 2014, kl. 16:12 (1127 dager siden) @ jæger justnæs

Eg takker for svar, men eg har allerede fått ein kar som kan fiksa det. Er overrasket over kor hjelpsomme alle er på svartkrutt nett. Ø. Løtveit.

Flintlås utan gnist

av viggo.b, fredag 17. oktober 2014, kl. 11:12 (1128 dager siden) @ KIRA

jeg kan vere bejelpelig med ditt problem, ring meg på 38198635

RSS på tråd