Medlemskap i Norsk svartkruttunion (Litt på siden)

av KIRA, torsdag 21. mai 2015, kl. 07:48 (912 dager siden)

Ønsker å bli medlem i norsk svartkruttunion,kor går eg då fram?

Endret trådtittel til noe mer beskrivende og satte inn stor forbokstav. Admin.

Medlemskap i Norsk svartkruttunion

av Hans T @, torsdag 21. mai 2015, kl. 18:52 (911 dager siden) @ KIRA

Finn en klubb i ditt nærmiljø som du kan melde deg inn i.
Det er ikke mulig å stå tilsluttet NSU som enkeltmedlem etter at forbundet vart godkjent skytterorganisasjon.

http://norsksvartkruttunion.no/medlemsinformasjon/medlemsklubber/

av adhoc @, torsdag 21. mai 2015, kl. 21:34 (911 dager siden) @ Hans T
redigert av adhoc, torsdag 21. mai 2015, kl. 21:50

Nuvel, prøvde meg på et slikt stunt for en sesong siden i en pistolklubb som frontet NSU tilknytning, var faktisk den eneste grunn til at jeg meldte meg inn i klubben, vel jeg havnet på en tusing i bane, feltbane, langthjemmefrabane osv. men ittno fra NSU.
Mulig det kan være lurt med et litt løsere regime på direkte medlemskap i NSU, vi er jo ikke akkurat en sterkt voksende skare:hrmf:

Mvh

Edit: Ja, jeg krysset av for medlemskap i NSU.

av Hans T @, fredag 22. mai 2015, kl. 04:34 (911 dager siden) @ adhoc
redigert av Hans T, fredag 22. mai 2015, kl. 04:41

Desverre så er det ikke mulig å stå som direktemedlem til NSU, det var et av kriteriene for å få NSU godkjent som eget forbund.
Melder du deg inn i en pistolklubb som er tilsluttet NSU, så skal du betale medlemskontigenten til den klubben, og til NSU. Du trenger ikke å betale til NSF,eller andre forbund som klubben er tilsluttet.
Eventuelt alternativet er å starte en egen klubb, eller gå inn på lista og finne en klubb eller et lag som er et rent svartkruttlag.
Det var det som ble løsningen for min del. Jeg bor i midtnorge, men er medlem i Eidsberg Flint og Perkusjon, en oppegående og aktiv klubb der det er mange gode skyttere og et godt miljø.
Trener gjør jeg på riflebanen til et lokalt skytterlag, samt at jeg er støttemedlem til en pistolklubb i nærheten, dvs, jeg betaler kun medlemskapet til klubben, og ikke til noe forbund som dem er tilsluttet.Slik at jeg kan trene håndvåpen der.
Ønsker dere et annet regime i NSU, så er det veldig viktig å møte på årsmøtet på
Raumnes skytebane 26/6 kl 1900.
Kordinater: 60´06´01,1N 11´29´14,1E
President, kasserer og MLAIC delegat er på valg i år, så det er fullt mulig å få inn nye folk der.

RSS på tråd