skrivemåte (Litt på siden)

av Tor olesrud, onsdag 4. november 2015, kl. 14:00 (690 dager siden)

Hei, er det maskinen min eller er det litt rare skrivemåter i aventeringene?

Personlig bilde

skrivemåte

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, onsdag 4. november 2015, kl. 15:21 (690 dager siden) @ Tor olesrud

Hei, er det maskinen min eller er det litt rare skrivemåter i aventeringene?

Vet ikke helt hva du sikter til, men hva med din egen skrivemåte? Etternavn med liten forbokstav?;-) Det er barnelærdom å bruke stor forbokstav i navn !

"Aventeringene" !!!? Hva er det for et ord? Finnes ikke i min ordliste. :-P

Det hender både titt og ofte tastefeil, men skal være enig i at mange bør skjerpe seg når det gjelder rettskrivingsreglene.

Personlig bilde

Skrivemåte

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, onsdag 4. november 2015, kl. 15:48 (690 dager siden) @ Orion

Og, ja, en ting til: Stor forbokstav i emne-tittel. ;-)

Skrivemåte

av Tor olesrud, onsdag 4. november 2015, kl. 20:10 (690 dager siden) @ Orion

Hei, det var ikke ment å kritisere noen,det var eit spørsmål.
Ber om unskyld.

Personlig bilde

Skrivemåte

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, torsdag 5. november 2015, kl. 11:38 (689 dager siden) @ Tor olesrud

Hva mener du med rare skrivemåter? Er det noe feil på sidene eller er det folks uttrykksmåter du mener?

--
Øyvind F. - forum admin
Click here to read more about my new book: blackpowderbook.com.

Skrivemåte

av Tor olesrud, torsdag 5. november 2015, kl. 14:33 (689 dager siden) @ Øyvind F.

Hei Øyvind,det er nok min Laptop det er noe rart med, det ser ut som dårlig oversatt engelsk,men når den har stått på sidene i 5 minutter retter det seg.

Personlig bilde

Skrivemåte

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, torsdag 5. november 2015, kl. 15:39 (689 dager siden) @ Tor olesrud

Det høres ut som du har skrudd på automatisk oversetting med Google Translate eller noe sånn i nettleseren din.

--
Øyvind F. - forum admin
Click here to read more about my new book: blackpowderbook.com.

Skrivemåte

av Tor olesrud, torsdag 5. november 2015, kl. 15:48 (689 dager siden) @ Øyvind F.

Hei,ja det har jeg ,trodde det ikke gjorde noe.
Takk for tipset.

RSS på tråd