Lover og regler (Litt på siden)

av olav, torsdag 25. august 2016, kl. 10:15 (450 dager siden)

Hei . Jeg sletter nå min annonse her for en tid . Legger bi som de sa til havs .
Skal på hospitalet for nte gang denne gang seriøst mere enn før .
Har holdt på med svartkruttsaker i snart over 45 år og det har vært bra .

Forå spare familien sletter jeg annonsen slik at de ikke har arbeide med det .

Kommer jeg tilbake er det greit ellers må jeg jo si adjø.
Olav.

Personlig bilde

Lover og regler

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, torsdag 25. august 2016, kl. 13:41 (450 dager siden) @ olav

Det var trist og høre Olav.
Får nå håpe du dukker opp her inne igjen etter hvert ,haralltid vert greit og kunne kontakte deg når man har trengt hylser/kuler eller ladeutstyr og deler som ikke er av den ordinære typen .
Det har nå ikke vert så ofte jeg har kontaktetdeg og spurt etter forskjellig men de gangene har alt annet vert fåfengt forsøkt ,og må si det har til nå ikke opplevd at du ikke har kommet tilbake med positiv tilbake melding og har innen noen få uker på det verste fremskaffet akkurat det jeg har sett ettef .men oftest bare etter noen dager .
Og tilbake for mange år siden når jeg var heltny innen dette med svartkrutt og da spesielt rb rifler som var min store kjærlighet og "soft spot
.så da er jeg glad du tok deg tid og instruerte både over telefon og skriftlig .
Så du må ha litt av æra for at det har gått stort sett smertefritt og at man har lært utrolig mye av deg.
Og du må ha æra for at ikke det gikk værre enn det gjorde så må nok takke deg for littav at ikke det har gått værre enn det har gjort oppigjenom.

Lykke til på sykehuset og de beste ønsker til deg Olav.

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Lover og regler

av festus @, fredag 26. august 2016, kl. 23:38 (448 dager siden) @ olav

God bedring!

--
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Lover og regler

av Huntdoc, lørdag 27. august 2016, kl. 19:36 (447 dager siden) @ festus

Ingen grunn til panikk.Olav er udødelig.Jeg husker i allefall to tilfeller hvor han har tatt avskjed med oss og miljøet,Men han dukker opp igjen med sine diesett og våpendeler.Vi skal alle dø,men helst bare en gang hver.God bedring.Huntdoc

RSS på tråd