Ill be back now ! (Litt på siden)

av olav, fredag 16. september 2016, kl. 07:58 (428 dager siden)

Sånn , så er det klart skip i gjen . Det var en seriøs sykdom men jeg kommer antaglig ikke til å dø av den men med den .

Så er det tilbake til start . Hylseprisene er blodige nå og direkte skremmende . Anbefaler de som vil ha 8x58RD hylser å forme de av 7,62x54R samt av basehylser , enklest med 7,62x54R .
Andre hylser er og utrolige priser bla 9,3x57R samt de andre historiske hylsene samt at diesettene stiger pga valutaen .
Kuletenger likeså .
Leter etter en Huskverna i 25/20 W . Først og fremst . Pusler med en Franchotte Martini i en puslete Morris Long kal og det er jo svartkruttpatron egentlig brukt i Martini Henry so "salongskyting" med innstikksløp. Kan vel sammenlignes med en 22 magnum uten å nevne den fryktlige kruttypen .
Så får me se korleis det går vidare .
Olav.

Ill be back now !

av Huntdoc, lørdag 17. september 2016, kl. 09:54 (427 dager siden) @ olav

Gratulerer.Kristus sto opp fra de døde bare en gang.Du har jo gjort det til en vane.Håper du velger ett annet forum for din neste dødsannonse.Jeg leser svartkrutt som en faglig oppdatering på våpen og skyting med svartkrutt.Mdisinske journaler leser jeg i arbeidstiden.Men lykke til hilsen huntdoc

Ill be back now !

av olav, lørdag 17. september 2016, kl. 10:11 (427 dager siden) @ olav

Huntdoc . Jeg skal ikke skrive om min elendighet mere og bra er vel det .

Det er hårda bud i hylsebransjen nå og i diesett . Prisene er ikke til å tro .

Har jo noen som går ut da . Håper å komme til bake for fullt nå .
Hilsen til Huntdoc !

Ill be back now !

av Huntdoc, lørdag 17. september 2016, kl. 10:33 (427 dager siden) @ olav

Prima Olav.Skomaker bli ved din lest.Hylser og våpendeler har vi bruk for,men min og din helsetilstand er Svartkrutt neppe noe forum for.Lykke til .huntdoc

Personlig bilde

Ill be back now !

av The Dane @, Danmark, søndag 25. september 2016, kl. 22:52 (418 dager siden) @ olav

Sånn , så er det klart skip i gjen . Det var en seriøs sykdom men jeg kommer antaglig ikke til å dø av den men med den .

Så er det tilbake til start . Hylseprisene er blodige nå og direkte skremmende . Anbefaler de som vil ha 8x58RD hylser å forme de av 7,62x54R samt av basehylser , enklest med 7,62x54R .
Andre hylser er og utrolige priser bla 9,3x57R samt de andre historiske hylsene samt at diesettene stiger pga valutaen .
Kuletenger likeså .
Leter etter en Huskverna i 25/20 W . Først og fremst . Pusler med en Franchotte Martini i en puslete Morris Long kal og det er jo svartkruttpatron egentlig brukt i Martini Henry so "salongskyting" med innstikksløp. Kan vel sammenlignes med en 22 magnum uten å nevne den fryktlige kruttypen .
Så får me se korleis det går vidare .
Olav.

Den lille husmandsbøsse (model 26) fra 1930'erne?
Enkeltskud med 8 kantet pibe?
Jeg har en til at stå her i Danmark så hvis du vil lege cirkus med myndighederne er det din for en beskeden pris.
Der er også diesæt, masser af kugler og godt 200 hylstre med til.

RSS på tråd