Personlig bilde

Ikke gjør dette hjemme (Litt på siden)

av aho @, lørdag 14. januar 2017, kl. 23:08 (307 dager siden)

https://youtu.be/_jPeq6S_erA

Hmm ,da vet jeg hva jeg ikke skal gjøre!

Ikke gjør dette hjemme

av svovelsvein @, søndag 15. januar 2017, kl. 01:34 (307 dager siden) @ aho

Dette var værre en da jeg for mange år siden i vanvare sopte svartkruttrester i askebegeret og satte det på bordet. Det ble helt glemt helt til en venn kom på besøk og sneipet sigaretten der.

Ikke gjør dette hjemme

av festus @, søndag 15. januar 2017, kl. 17:21 (306 dager siden) @ aho

Ikke støvsuge glødende sigaretter, altså? Mottatt! ;-)

--
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Ikke gjør dette hjemme

av Browning08, søndag 15. januar 2017, kl. 18:29 (306 dager siden) @ festus

Jeg tror dette topper listen over idiotiske ting jeg har sett publisert... Mulig noen syns dette er hysterisk morsom... men kan noen her på forumet være så vennlig å opplyse meg om hva som skal være moralen her?

Ikke gjør dette hjemme

av svovelsvein @, søndag 15. januar 2017, kl. 21:34 (306 dager siden) @ Browning08

Syntes det var morsomt å se jeg under kontrollerte former. Moralen her er jo at en skal behandle svartkrutt med varsomhet og tenke over hva man gjør da en ser følgende.

Ikke gjør dette hjemme

av Old Colt @, søndag 15. januar 2017, kl. 18:37 (306 dager siden) @ aho

Oj....

minner meg om da jeg skulle ha moro med svartkrutt, for sånn omtrent 50 år siden! :-) Familien var på påsketur i nærheten av der vi bodde, og jeg hadde tusket til meg en porsjon med krutt fra en fetter. (Faren hans jobbet på Sprengstoff'en på Gullaug i de dager...)

Fatter'n hadde laget kaffebål, som var omtrent nedbrent. Min skumle plan var å legge en porsjon krutt i bålrestene, for så å se resultatet ved neste opptenning! :-) Det jeg ikke visste var at det fortsatt var glør i restene, samt at svartkrutt tenner noe inni helsikes lett... Resultatet var at da jeg "diskret" la en neve krutt i kullet tente jævelskapet i løpet av et sekund!! Alt av hår på handa, pluss det meste av øyebryn forsvant som dugg for solen! Fatter'n lo seg omtrent fordervet etter at han hadde sjekket at avkommet var like helt... ;-)

Personlig bilde

Ikke gjør dette hjemme

av aho @, mandag 16. januar 2017, kl. 17:28 (305 dager siden) @ Old Colt

Hei!

Syns dette ble morsomt på mange slags vis.Gullaug var faktisk båten til min avdøde svigerfar,hørte mange historier om den fra onkelen(som også jobbet på båten)til fruen .
Så der ser du Browning08,kom noe interessant ut av dette også!

RSS på tråd