Konkurranse for desember 2017 (Stevner)

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, fredag 1. desember 2017, kl. 06:55 (13 dager siden)

Rudolf har dessverre fått skrantesjuke og må elimineres i løpet av desember:

[image]

Reglene denne måneden er som følger:

Revolver og pistol
6 skudd på 15 meter. To hender eller støtte/anlegg er tillatt.

Langvåpen
6 skudd på 35 meter med fri skytestilling. Støtte/anlegg er tillatt.

Poengberegning
Feltregler ved dømming av treff. Treff i det svarte uansett sted på figuren gir 5 poeng dersom ikke høyere verdi er angitt.

Last ned skiven her.

Husk å registrere resultatet via denne lenken: http://svartkrutt.net/liga/reg.php

Les også regler om dømming av treff etc.

Stillingen blir fortløpende oppdatert på: http://svartkrutt.net/liga/

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Merkelapper:
liga

Konkurranse for desember 2017

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, lørdag 2. desember 2017, kl. 13:37 (11 dager siden) @ Øyvind F.

På grunn av forestående utenlandsreise, måtte jeg få tatt konk'en tidlig denne gang. Ett skikkelig grisevær utenfor, men meldingene lover ikke noe bedring med det første, så her var det bare å trå til. Slå-regn i snø på bakken, som gav skikkelig sørpe-føre...et hav av sørpe på banen. Dårlig lys var det også.
Tok med rifla i dag, så får jeg se om det blir en sjanse med revolver over helgen.
Pedersoli Hawken i cal. .45 perkusjon ble tatt med. Ladning og kule slik jeg pleier i tidligere runder. Skutt sittende med støtte på skytebenken på 35 meters avstand.
Resultat: 15 + 10 + 10 + 5 + 5 + 5 = 50 poeng

[image]

[image]
Var alene på banen i dag, så ingen vitner :-(

Konkurranse for desember 2017

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, mandag 4. desember 2017, kl. 18:59 (9 dager siden) @ Orion

Så var det revolveren sin tur. Litt tørrere vær i dag, men sur og kald nordavind, og snø/hagl-byger. Uberti 1860 Army, ladet som alltid før. Skutt sittende med støtte på skytebenken. Ingen prøveskudd, direkte på konk'en.
Resultat: 15 + 15 + 5 + 5 + 5 + 5 = 50 poeng

[image]

[image]

[image]
I dag var Svein K. Lamøy til stede under skytingen og fungerte som dommer :-)

RSS på tråd