Personlig bilde

Marianne Berger slår til igjen! (Litt på siden)

av Kammerherren ⌂ @, Hadeland, torsdag 6. august 2009, kl. 19:26 (2881 dager siden)

Vet at dette emnet ikke er helt populært her Øyvind, men jeg håper du bærer over med meg.

For de som ikke har fått det med seg, Marianne Berger som flere av oss kjenner fra stevner innen svartkruttverden har bevist at hun behersker moderne våpen også. Hun er skytterprinsesse 2009!! :woot:

Gratulerer så mye!! :clap:

--
Kammerherren

Personlig bilde

Marianne Berger slår til igjen!

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, torsdag 6. august 2009, kl. 19:41 (2881 dager siden) @ Kammerherren

Populært jo! Du kom meg i forkjøpet. Selv om de har litt rare klær og rare våpen så er dette en kjempeprestasjon! Jeg sa til henne på Nordisk at jeg forventet å se henne på Kongelaget, og selv om hun ikke kom med der, så var det jammen ingen dum vri hun tok i dag. 19 år, og Norges femte beste skytter. Da jeg var 19 år så... Ja, nok om det... :-D

Jeg har stjålet bildet under fra NRK (og jeg har ikke dårlig samvittighet for det heller, for de ødela hele spenninga med årets Kongelag.)

[image]

Gratulerer så mye! :ikkeverdig:

--
Øyvind F. - forum admin
Click here to read more about my new book: blackpowderbook.com.

Personlig bilde

av qualibra @, torsdag 6. august 2009, kl. 20:57 (2881 dager siden) @ Øyvind F.

Gratulerer så mye, Marianne.
Dette var utrolig godt gjort.
Jeg visste du var god,
men dæsken døtte.:flower: :ok:

--
qualibra

Personlig bilde

av The Norwegian ⌂ @, Vestfold, torsdag 6. august 2009, kl. 19:42 (2881 dager siden) @ Kammerherren

Morro med et kjent navn innen svartkrutt som går bort å klarer å bli skytterprinsesse, respekt:ikkeverdig: :ikkeverdig:
Gratulere så mye.

av arilar, torsdag 6. august 2009, kl. 20:53 (2881 dager siden) @ The Norwegian

Ett jätte-grattis till Marianne!!!
Blev så glad att jag var tvungen att ta mej in på DFS:s hemsida och läsa mer. Efter att följt hennes tävlande internationellt inom svartkrutsskyttet är jag inte förvånad över hennes framgång. En ung kvinna med nerver av stål!! Pappa Trond måste varit i upplösningstillstånd under Mariannes skjutning...
ARILAR

Personlig bilde

av nevS, Minnesund, torsdag 6. august 2009, kl. 21:20 (2881 dager siden) @ arilar

Grattis Marianne.

jeg tar av meg hatten for den skytinga der,
det er mange timer trening bak dagens prestasjon og de andre i sommer.

--
Samler på sisteplasser.
Skytter ikke samler.
Lytt til erfaringer.
Gode råd som det å tru og synsing funker kanskje når du har prøvd rådene fra en med erfaring.

av Kentucky, torsdag 6. august 2009, kl. 21:39 (2881 dager siden) @ nevS

Gratlerer Marianne

Topp skyting og lykke til videre:-) .

Personlig bilde

av jæger justnæs @, Kristiansand, fredag 7. august 2009, kl. 08:16 (2881 dager siden) @ Kentucky

Sterkt, Marianne!
Moro å se at du kan vise gutta hvordan det skal gjøres.
Lykke til på svartkrutt- og nitroarenaen i årene som kommer.

JJ

--
Best når det smeller!

av Blackpowder, fredag 7. august 2009, kl. 14:22 (2881 dager siden) @ jæger justnæs

Marianne är en stor skytt!
Hon skjuter som en gud, och står pall vid stor nervpress, det har hon visat vid flera stora tävlingar. Hon är min stora idol! ;-)
Vi kommer få se mer av henne på den internationella arenan... :-D
Tyvärr räcker hennes tid inte till att satsa även på svartkrut.

//Johan "Blackpowder" Karlsson

RSS på tråd