Personlig bilde

Hjelp til identifisering, fange kule? (Identifisering)

av The Norwegian ⌂ @, Vestfold, søndag 6. september 2009, kl. 15:33 (3059 dager siden)

Her er det noe som jeg har sett før, men vet bare ikke hvor eller hva dette er til. Hva tror dere at dette er for noe?
[image]
[image]

Hjelp til identifisering, fange kule?

av Rotta, Tjukkeste bondeøstland, mandag 7. september 2009, kl. 08:24 (3058 dager siden) @ The Norwegian

Jeg tror det er noe så prosaisk som et vektlodd. Håndtaket er til å løfte det i.

--
-Rotta

Personlig bilde

av The Norwegian ⌂ @, Vestfold, mandag 7. september 2009, kl. 22:32 (3057 dager siden) @ Rotta

Ja, det er mulig det er et vekt lodd, men kan det være noe annet eksotisk tro??
Som fks et sånt slepe lodd til anklene på fanger? noen som har noen bilder over hvordan de så ut?

Personlig bilde

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, tirsdag 8. september 2009, kl. 06:30 (3057 dager siden) @ The Norwegian

Kula er nok et redskap vi kroppsbyggere bruker til fysisk fostring. Disse kulene ble mye brukt i Russland, og inngår visstnok i treningen til russiske spesialstyrker. Søk på «kettlebell» på google.

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Personlig bilde

av The Norwegian ⌂ @, Vestfold, tirsdag 8. september 2009, kl. 12:02 (3057 dager siden) @ Øyvind F.

Kjedlig at det ikke var noe mer spennendes en det da.....Men takk for hjelpen Øyvind.

RSS på tråd